„Warsztat – Trudny Klient”

Zdarzyło Ci się rozmawiać z tak zwanym „Trudnym Klientem” 😉 Jeśli pracujesz w obsłudze Klienta lub sprzedaży to raczej pytanie retoryczne.

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem, rowerem ale bez opony. Lecą iskry ale co tam wszystko jest ok prawda? Często obsługujemy trudnego Klienta którym może być nasz partner, kolega, pracownik, szef itd 😉 Jadąc bez opon i hamulców do pierwszej stłuczki psychicznej. Im jesteśmy starsi tym więcej iskier leci, niektórzy nie mają nawet poduszki powietrznej! Czasem uderzymy o zderzak poboli i przejdzie. Czasami oberwiemy bardziej i uszkadzamy psychikę. Normalnie takie auto nie przeszłoby przeglądu…Czemu więc tak dużo osób wyjeżdża w szaleńczą przejażdżkę?

 W tym warsztacie pomogę Ci zaopatrzyć się w poduszkę powietrzną, dobre opony, lusterka itd. Tak abyś lepiej mógł poradzić sobie ze stresem, poznać inna perspektywę Klienta, pokaże Ci najczęstsze błędy komunikacyjne popełniane często nawet przez doświadczone osoby. Sam często popełniam jeszcze wiele z nich. Przećwiczymy zachowania w trudnych sytuacjach żebyś był przygotowany na różne nieprzyjemne sytuacje. Czy będzie przez to miło? Nie ale będzie mniej boleć i zmienisz podejście i perspektywę.

Są pewne uniwersalne mechanizmy i zasady psychologiczne, które chciałbym Ci pokazać. Natomiast co jest ważne. Jak każdy mój warsztat szyje go na miarę. Dlatego najpierw poznaje Ciebie i Twoją prospektywne, Twoich „Trudnych Klientów” pracujemy na Twoich przykładach tak zwanych „Study case”.

Czego się nauczysz?

  •  jak działamy jako ludzie w pigułce psychologicznej
  • Jak bronić się przed manipulacją
  • Jak być spokojniejszym i szcześliwszym
  • Jak zrobić żeby Ci się bardziej chciało 😉
  • Jak rozmawiać tak, żeby ludzie chcieli Cie słuchać
  • Jak zachowywać się w kryzysowych sytuacjach

Ważne

Warsztat to początek, w pakiecie masz też coachingi. W których pomagam Ci w praktyce i Twojej codzienności używać nowo nabytych narzędzi.

Możesz zapytać, a skąd Ty to wiesz mądralo?

Po pierwsze wszystkie mechanizmy i holistyczne spojrzenie testowałem i testuje na sobie. Popełniłem mnóstwo błędów. Miałem do czynienia z wieloma trenerami, managerami, psychologami którzy mnie obserwowali i „ulepszali”. Dodatkowo wszystko co będę Ci przekazywał jest na podstawie kilkunastoletnich doświadczeń moich, działów reklamacji, reklamacji i trudnych Klientów w małych i średnich firmach. Konkretna praktyka i konkretne narzędzia osadzone na silnym filarze wiedzy wielu psychologów z którymi współpracuje, współpracowałem oraz usług korzystam.

Nie musisz być mistrzem kuchni żeby zrobić dobry obiad jeśli znasz dobre przepisy i poćwiczysz. Po co masz kosztownie eksperymentować łącząc np. Kasze gryczaną z podsmażanym dżemem śliwkowym? Pozwól, że podzielę się wiedzą i narzędziami które zdobywałem często w traumatycznych i ciężkich sytuacjach.

null

Czas trwania:

7h

null

Kwota inwestycji:

od 3000 PLN

*Grupa do 15 osób. W przypadku pojedynczych osób lub większych grup przeprowadzam indywidualną wycenę.